close

今日?

一早就炆到爆,,,

點解呢?

又係等鳳娟等唔到,,-3-次次都係咁,,

之後自己一個返去,,,

落雨,,,唔係好大,,

所以唔開<<姐>>

點知,,有個人泥<<姐>>我,,

我唔識佢嫁,,-3-但係見過面,,

上堂,,個班主任真係好悶,,都唔好笑既,,,

我聽佢講野聽到訓覺,,

放學同寶寶走,,去到mtr見到高妹,,梁彤,,sharon,,

返到屋企,,食左dd野就訓左,,

訓到5點就換返衫衫,,

同丫siu一齊去補習,,,點知我地早左去,,

之後就去左無印買野,,

點知買買下過晒鐘,,

條斜路又斜,,

去到遲晒到,,

熱死我,,,

果個既阿sir超好笑,,,

係咁笑,,,

7點幾返屋企,,,

8點幾先到,,-3-"支力"也
arrow
arrow
    全站熱搜

    taya0524 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()